Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

John Bonham εναντίον Sting


Μία κόντρα από τα παλιά είπαμε να σας θυμίσουμε βραδιάτικα!!Υπήρξε κάποτε κόντρα μεταξύ του John Bonham(Led Zeppelin) και του Sting αναφέρει ο Jason Bonham, γιός του drummer των Led Zeppelin, μιλώντας στο Spinner.com . Ο Jason λέει πως το συμβάν έγινε όταν ο πατέρας του τον οδήγησε στα παρασκήνια συναυλίας των Police, λίγο μετά μετά από το δεύτερο album τους.
"Όταν ο πατέρας μου με πήγε στα backstage απείλησε να χτυπήσει... τον Sting και μου φάνηκε αστείο όταν πατέρας μου του πάτησε το πόδι και οSting σε μία περίοδο που ο τραγουδιστής των Police ήταν πολύ αλαζόνας. Ήταν ο νέος frontman με την punk διάθεση. Οπότε του φαινόταν πολύ μεγαλύτερος, ακόμα και στα 32 του". Θυμάμαι τον Sting να του λέει “Φίλε, μην πατάς στα μπλε παπούτσια μου” και ο πατέρας μου του απάντησε “θα πατήσω το κεφάλι σου σε λίγο”».
ΠΗΓΗ:http://rockwaynews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου