Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

To πιο διάσημο μωρό από εξώφυλλο albη um: πώς είναι τώρα???


Το εν λόγω μωράκι που όλοι ξέρουμε από την επιτυχία των Nirvana "Nevermind", ο Spencer Eleden  έχει πια μεγαλώσει! Μπορεί να έχουν περάσει πια χρόνια από τότε (ναι και εμένα μου έχουν λείψει οι Nirvana) οι φωτογραφίες όμως μένουν! O 19 χρονος πια Spencer έχοντας κάνει ακόμα μία φωτογράφηση σε ηλικία 12 ετών για το εξώφυλλο των cevin Key είναι πλέον cool όταν κάποιος τον αναγνωρίζει! Σε ερώτηση που του είχε γίνει για τη συγκεκριμένη φωτογράφηση είπε χαρακτηριστικά: Όχι δεν έχω πλέον κανένα θέμα με τη φωτογραφία!παλιά μερικοί φίλου μου μού έκαναν πλάκα που τα επίμαχα σημεία μου φαίνονται αλλά με το καιρό σταμάτησαν. Μάλιστα μπορώ μα πω ότι με βοήθησε και λίγο όσον αφορά τα κορίτσια...Μία ατάκα που χρησιμοποιώ για πλάκα είναι "Θες να δεις ότι δεν έχει παραμείνει ίδιο???" Να θυμίσουμε ότι το ''Nevermind'' έχει πουλήσει πάνω από 10 εκατομμύρια αντίτυπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου