Τρίτη 5 Απριλίου 2011

«Έφυγε» ο Scott Columbus των Manowar


Και ενώ ακόμα δεν έχει καταλαγιάσει ο θόρυβος από τις πρόσφατες συναυλίες των Manowar στη χώρα μας, μια πολύ δυσάρεστη είδηση έρχεται για τους οπαδούς του συγκροτήματος.Σύμφωνα με ένα post, από τη φίλη του Nancy, στην επίσημη facebook σελίδα του, ο πρώην drummer των Manowar, Scott Columbus, απεβίωσε στις 4 Απριλίου, σε ηλικία 54 ετών. Το ακριβές μήνυμα είναι το εξής:

«Για να γνωρίζετε όλοι, είμαι η φίλη του Scott Columbus για πάνω από 3,5 χρόνια... και δε μου βγαίνουν τα λόγια, αλλά πέθανε σήμερα. Παρακαλώ στείλτε τις σκέψεις και τις προσευχές σας. Δε μπορώ να πιστέψω ότι έφυγε. Ήταν η απόλυτη αγάπη της ζωής μου».

Επίσης, ο πρώην κιθαρίστας των Manowar, Ross "The Boss" Friedman, ανέβασε το κάτωθι μήνυμα στη σελίδα του στο facebook: «Scott Columbus, RIP αδερφέ μου. Θα μου λείψεις!».

Τα αίτια του θανάτου δεν έχουν γίνει γνωστά, όπως δεν υπάρχει και κάποια δήλωση από πλευράς των Manowar.

Ο Columbus υπήρξε μέλος των Manowar από το 1983 ως το 1990 και από το 1996 ως το 2008.
ΠΗΓΗ: www.rocking.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου