Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Η επιλογή κομματιών για τους Led Zeppelin Experience



Οι Led Zeppelin Experience του JohnBonham βρίσκονται στην δεύτερη Βορειοαμερικανική τους περιοδεία αυτό τον καιρό σε συνέχεια της πρώτης και επιτυχημένης του 2010. Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Bonham μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει τα κομμάτια τωνLZE για τα live:
«Για μένα η επιλογή τον κομματιών θα πρέπει να μου λέει κάτι. Από την πρώτη μου ανάμνηση ακούγοντας Zeppelin με σημάδεψε το κομμάτι Your Time Is Going to Come. Άλλο ένα κλειδί των αναμνήσεών μου απ’ αυτούς είναι το κομμάτι Babe Im Goingto Leave You απέ ένα διαφημιστικό spot της Δανέζικης τηλεόρασης».
«Τα αγαπημένα μου κομμάτια είναι τα 
Kashmir και The Rain Song. Βέβαια το τελευταίο δεν το έπαιξα στην προηγούμενη περιοδεία μου ούτε σκοπεύω να το κάνω τώρα. Προτιμώ κυρίως τους πιο νέους” Zeppelin.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου