Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Pain Of Salvation: Ανακοινώνουν το νέο μέλος τους


Μέσα στις προηγούμενες μέρες οι Pain Of Salvation ανακοίνωσαν το νέο μέλος τους που θα πάρει τη θέση πίσω από τα πλήκτρα. Το όνομά του; Daniel “D2? Karlsson" . Σε ανακοίνωση τους λένε:
"O νέος πληκτράς του συγκροτήματος δεν είναι καθόλου άγνωστος για τους fan μας. Είναι απανταχού παρόν τον τελευταίο χρόνο. Έχει παίξει πλήκτρα στην Ινδία, μπάσο στην Νότια Αμερική και βρισκόταν στις περιοδείες στην Ευρώπη και δεν θα ήμασταν τίποτα χωρίς τη βοήθεια του στον φωτισμό στο Skellefteå!" Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Daniel Gildenlöw είπε: "Μέσα στα χρόνια είχαμε πάντα πρόβλημα να βρούμε ένα μουσικό που να μπορεί να κατέχει ένα όργανο ώστε να παίζει τα τραγούδια μας όπως έπρεπε να παιχτούν όποτε μπορούμε να πούμε ότι ο Daniel “D2? Karlsson" όντως μας εντυπωσίασε παίζοντας καλά και στα πλήκτρα και το μπάσο με απόλυτη αποφασιστικότητα."
Ο ίδιος ο Daniel “D2? Karlsson" δήλωσε: "Όντας μέλος αυτού του συγκροτήματος είναι πραγματική τιμή. Είμαι πολύ ευγνώμων με το να είμαι μαζί τους Pain Of Salvation για αρκετό χρόνο και ως τεχνικός και ως μουσικός και ως fan φυσικά και ξαφνικά να γίνομαι μέλος του συγκροτήματος αληθινά. Οι προθέσεις μου είναι να μη γίνω ένας νέος "Fredrik"επειδή πολύ απλά υπάρχει μόνος ένας. Και μάλιστα πολύ καλός! όμως θα βάλω τα δυνατά μου να συνεχίσω με το ίδιο πνεύμα και να ανοίξω ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των Pain Of Salvation. Ανυπομονώ να είμαι μέλος στο καλύτερο συγκρότημα στον κόσμο.  "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου