Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Jack White: Ανακοινώνει νέο δίσκο. Ακούστε το νέο του τραγούδι!



Παραγωγικός φαίνεται να θέλει να κρατηθεί ο πρώην τραγουδιστής των White Stripes, Jack White. Έτσι από χθες ανακοινώθηκε ο νέος δίσκος που ετοιμάζει.
"Blunderbuss" λοιπόν θα ονομάζεται ο νέος προσωπικός δίσκος του ο οποίος θα κυκλοφορήσει στις 24 Απριλίου μέσω της Third Man Records/Columbia. Όπως χαρακτήρισε τον νέος δίσκο ο ίδιος ο Jack White: "Είναι ένα άλμπουμ που δε θα μπορούσα να κυκλοφορήσω μέχρι τώρα. Έκανα υπομονή με το να μη κάνω δίσκους με το όνομα μου εδώ και πολύ καιρό αλλά νοιώθω ότι αυτά τα τραγούδια έπρεπε να κυκλοφορήσουν κάτω από το δικό μου όνομα. Αυτά τα τραγούδια δεν έχουν να κάνουν με κανέναν άλλο παρά μόνο με μένα, με τις δικές μου εκφράσεις, τα δικά μου χρώματα, το δικό μου καμβά." Ακούστε παρακάτω το νέο του τραγούδι "Love Interruption":



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου