Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Jeff Loomis: Νέος δίσκος με πολλούς guest...έκπληξη!



Νέα επίσης και για τον πρώην κιθαρίστα των NevermoreJeff Loomis που έχει αρχίσει να δουλεύει πάνω σε νέο υλικό το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα από τη Century Media Records.
Σε μία ανακοίνωση του σχετικά με το νέο δίσκο λέει χαρακτηριστικά: "Μερικά χρόνια πριν πραγματοποίησα ένα από τα όνειρα της παιδικής μου ηλικίας να κάνω ένα προσωπικό δίσκο. Με την προσεχή κυκλοφορία του δεύτερου προσωπικού δίσκου είμαι περήφανος να ανακοινώσω ότι ακόμα ένα όνειρο πραγματοποιείται...ή καλύτερα να πω όνειρα...ο Marty Friedman, ο Tony Macalpine και ο Chris Poland έχουν βοηθήσει με συμμετοχές σε σόλο στο άλμπουμ.
Αυτοί οι 3 τύποι μου έχουν προκαλέσει πολλές φουσκάλες στα δάχτυλα όταν ήμουν μικρός όταν προσπαθούσα να παίξω τη δουλειά τους. Διάολε, ακόμα προσπαθώ να παίξω κάποια από τα σόλο τους! Φιλοξενώντας αυτούς τους 3 μουσικούς που θαύμαζα από μικρός και σέβομαι είναι απλά απίθανο. Δεν έχω λόγια για να τους ευχαριστήσω." Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες με αγωνία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου