Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Dee Snider: Ετοιμάζει προσωπικό δίσκο. Ακούστε ένα τραγούδι!


Ο αξεπέραστος ο ένας και μοναδικός frontman των Twisted Sister, Dee Snider, ετοιμάζεται για την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού του δίσκου.
Ο νέος δίσκος όπως φαίνεται και από τον τίτλο "Dee Does Broadway" θα έχει σαφή επιρροή από το χώρο του θεάτρου, του musical, και αν μη τι άλλο του Broadway.
"Μέσα στον περασμένο χρόνο, εργάστηκα με τους συνεργάτες μου συλλέγοντας δεκάδες musical επιτυχίες με δύο προϋποθέσεις: Τα τραγούδια να μιλάνε μέσα μου σε κάποιο επίπεδο και να είναι ένα τραγούδι που θα μπορούσε να γίνει ροκ μουσική.Δεν θα ήταν μία πρόκληση αυτή;" είπε ο Snider για το νέο άλμπουμ και συνεχίζοντας: "Είναι πολλοί που νομίζουν ότι κάνοντας ένα τέτοιο rock show είναι τελείως παράλογο. Προφανώς δεν έχουν δει φωτογραφίες μου στις δεκαετίες του 70 και 80. Δεν θα μπορούσα να μαι σε μία θεατρική μουσική μπάντα; Από τότε που ήμουν μικρός άκουγα την πραγματική δύναμη που έκρυβαν πολλά τραγούδια από τα musical και αυτός ο δίσκος μου δίνει την ευκαιρία να το δείξω". Τα τραγούδια του νέου άλμπουμ είναι τα εξής:


1. Cabaret
2. The Ballad Of Sweeney Todd
3. Big Spender (with Cyndi Lauper)
4. Mack The Knife
5. Whatever Lola Wants (with Bebe Neuwirth)
6. Music Of The Night (with guest violinist Mark Wood)
7. The Joint Is Jumpin' (with Jesse Blaze Snider)
8. Luck Be A Lady (with Clay Aiken)
9. I Get A Kick Out Of You
10. There Is Nothin' Like A Dame (with the stars of "Priscilla Queen Of The Desert": Will Swenson, Tony Sheldon and Nick Adams)
11. Razzle Dazzle
12. Tonight/Somewhere (with Patti LuPone)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου