Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Don Dokken:"Θα ήθελα να κάνω άλλο ένα album με το αρχικό lineup"


Ο frontman των Dokken, Don Dokken,δημοσίευσε την παρακάτω ενημέρωση:
«Αρχίζουμε να μαζεύουμε καινούργιο υλικό τώρα που η φωνή μου έγινε καλύτερα (μετά την εγχείρηση που προηγήθηκε). Ήταν περίεργο όταν δεν μπορούσα να βγάλω το 100% της φωνής μου. Για όλους εσάς που με κατηγορούσατε για το κάπνισα έχω να παραδεχτώ πως είχατε δίκιο. Ήταν φωνητική αυτοκτονία. Αν όλα πάνε καλά το πρώτο live μας θα γίνει στην Αλάσκα. Ο Jon Levin (κιθάρα) έχει μερικές πολύ καλές ιδέες για τη μουσική, ενώ ο Mick Brown (drums), ο Sean McNabb (μπάσο) κι εγώ σύντομα θα αναλάβουμε τους στίχους.
Όσον αφορά το reunion της αρχικής σύνθεσης της μπάντας, ο George Lynch είναι απασχολημένος έως και το 2012 οπότε και θα γίνει τότε περίπου.
Ξέρω πως οι οπαδοί θέλουν να πραγματοποιηθεί αυτό το reunion, όπως κι εγώ, οGeorge κι εγώ όμως έχουμε διαφορετικές ιδέες σχετικά με την πορεία που θα πρέπει να πάρουν οι Dokken».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου