Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Jon Lord: Ευγνωμοσύνη και συγκίνηση για το ενδιαφέρον του κόσμου προς αυτόν


Λίγες βδομάδες μετά την ανακοίνωση του για διάγνωση καρκίνου ο μεγάλος Jon Lord απάντησε στο δελτίο τύπου.Στην επιστολή αναφέρεται:
"Δυο γραμμές από έναν ταπεινό, ευγνώμονα και συγκινημένο μουσικό. Οι αντιδράσεις σας στα τελευταία νέα για την υγεία μου άγγιξαν την καρδιά μου με τρόπο που έκανε τη ζωή μου πολύ καλύτερη σε σχέση με το πώς αυτή διαγραφόταν τις τελευταίες εβδομάδες. Τα γεμάτα ευχές για δύναμη και κουράγιο μυνήματά σας μου έδωσαν πραγματικά περισσότερη δύναμη και κουράγιο. Διαβάζω κάθε ένα από αυτά με δάκρυα στα μάτια, ευγνώμων για την ανθρώπινη καλοσύνη και την ανεκτίμητη υποστήριξή σας. Αυτό το μήνυμα απευθύνεται σε όλους όσους με υποστηρίζουν με δύναμη και θέρμη. Η θεραπεία μου συνεχίζεται και αισθάνομαι αυτοπεποίθηση έχοντας στο πλευρό μου την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Θα σας δω σύντομα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου