Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Vallenfyre: Το νέο project τού Greg Mackinstosh-Ακούστε δείγμα της δουλειάς του!


 Ο mastermind των Paradise Lost, μαζί με μέλη από τους My Dying Bride, At the Gates και Doom, σχημάτισε τους Vallenfyre
, οι οποίοι έχουν ήδη κυκλοφορήσει το 7'' single "Desecration / Iconoclast". Ο ήχος του project περιγράφεται ως ένα tribute στα νεανικά χρόνια και ακούσματα του Greg Mackinstosh, από το ξεκίνημά του με hardcore/punk και κλασικό metal, μέχρι την εμβάθυνσή του μέσω tape-trading στο extreme metal, τον σχηματισμό των πρώιμων Paradise Lost και τις doom επιρροές τους.
  Ο θάνατος του πατέρα του Greg, John Mackinstosh, ήταν και το κίνητρο του σχηματισμού αυτού του project:"Το καλοκαίρι του 2009 ο πατέρας μου διαγνώσθηκε με καρκίνο του προστάτη, και κατά τη διάρκεια της περιοδείας των Paradise Lost για το "Faith Divides Us - Death Unites Us", έλαβα ένα τηλεφώνημα από τη μητέρα μου όπου με ενημέρωσε ότι ο καρκίνος είχε εξαπλωθεί στους πνεύμονες κι ότι του έμεναν λίγες μόνο εβδομάδες ζωής. Εγκατέλειψα την περιοδεία κι έζησα πλάι στους δικούς μου αυτή τη δύσκολη περίοδο μέχρι και τον θάνατό του, στις 2 Δεκέμβρη. Το επόμενο διάστημα η θλίψη έγινε τόσο έντονη, σε βαθμό αυτοκαταστοφικό, έτσι αποφάσισα να την ξορκίσω με κάτι δημιουργικό. Να τιμήσω τον άνθρωπο που μας οδηγούσε μέχρι τους συναυλιακούς χώρους, επειδή κανένας μας δεν ήξερε να οδηγάει. Τον μοναδικό μπαμπά που ήξερα να ακούει το "Peel Sessions" των Bolt Thrower στο ράδιο. Τον άνθρωπο που μου πήρε το πρώτο μου βιβλίο με παρτιτούρες. Έτσι αποφάσισα να κοιτάξω πίσω στην αρχή, στiς ρίζες μου, στο death, το crust και το doom. Το album λέγεται "A Fragile King", μια αναφορά στη μάχη του πατέρα μου με τον καρκίνο".


Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει στις 31 Οκτωβρίου.Το line-up των Vallenfyre είναι το εξής:
Gregor Mackintosh (Paradise Lost) - φωνή, κιθάρα
Hamish Glencross (My Dying Bride) - κιθάρα
Mully - κιθάρα
Scoot (Doom, Extinction of Mankind) - μπάσο
Adrian Erlandsson (At the Gates, Paradise Lost) - τύμπανα


Εδώ μπορείτε να πάρετε μια καλή γεύση για τα όσα σχεδιάζει ο Greg Mackinstosh με αυτή την παρέα.







ΠΗΓΗ: www.metalhammer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου