Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Gus G.: «Θα ήθελα να φτιάξω τον καλύτερο δίσκο του Ozzy Osbourne»


Αυτό δήλωσε ο Έλληνας κιθαρίστας του Ozzy και των Firewind σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε. Ακολουθούν μερικά από τα πράγματα που είπε: «Γράφω υλικό για τον επόμενο δίσκο του Ozzy, έχω κάποιες καλές ιδέες. Έχω βρει πολλά riffs και έχω φτιάξει μερικά demo. Συχνά πυκνά τα συζητάμε κι όλας. Είναι όμως νωρίς για να πούμε το οτιδήποτε γιατί ακόμη περιοδεύουμε. Δεν ξέρω τι θα συμβεί μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος αυτών των συναυλιών. Πάντως νιώθω αρκετά εμπνευσμένος, θα δούμε αν ο Ozzy με ξανακαλέσει στο studio για το επόμενο album του.
Σε ερώτηση σχετικά με το πώς ακούγονται τα νέα του riffs ο Gus απάντησε: «Σίγουρα δεν είναι Firewind. Θα ακούσετε το στυλ μου, όμως όταν θα ηχογραφήσουμε τον δίσκο δεν θέλω να έχω απλά συμβάλλει στην δημιουργία του, θέλω να είναι ο καλύτερος, να παντρέψουμε τους κλασσικούς ήχους με τη νέα εποχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου