Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

James Hetfield: Έχω μόνο 846 riffs έτοιμα...



Με μία μεγάλη ευρωπαϊκή περιοδεία, μία ταινία 3D, οι Metallica όπως είχαν δηλώσει πως ετοιμάζουν και ένα νέο άλμπουμ.
Σε ερώτηση σχετικά με το νέο υλικό του συγκροτήματος, o James Hetfield είπε: "Έχουμε να ξαναθυμηθούμε το Black Album. Θα μου άρεσε να κάτσω και να συνθέσω χωρίς να έχω κάτι άλλο στο κεφάλι μου. Έχω μόνο πρόχειρα 846 riffs" είπε και μάλλον δεν αστειευόταν. Αλλά το ίδιο ισχύει και τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας.
 "Έχω περίπου ιδέες που αισθάνομαι ότι είναι πολύ καλές ενώ στο "Death Magnetic" είχα ένα ή δύο" είπε ο Robert Trujillo. "Μία από αυτές κατέληξε να είναι το Suicide And Redemption". Ο James είναι μία μηχανή που παράγει και γράφει μουσική. Ο Kirk έχει πάνω 300 ιδέες. Υπάρχουν τόσες ιδέες από το τζαμάρισμα και το ζέσταμα μετά από όλα αυτά τα χρόνια που περιοδεύουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου