Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Green Day: Τα σπάνε στη κυριολεκτικά στη σκηνή


Frontman Billie Joe Armstrong of Green Day performs onstage during the 2012 iHeartRadio Music Festival at the MGM Grand Garden Arena on September 21, 2012 in Las Vegas, Nevada.

Και είχανε το δίκιο με το μέρος τους.
Οκ ξέρω η οργάνωση πάνω απ' όλα αλλά έχω βρεθεί σε χώρο με χρονόμετρο. Πρώτα απ' όλα ο επαγγελματισμός έχει και τα όρια του και ξενερώνει και το κοινό. Στο δια ταύτα τώρα, οι Green Day την Παρασκευή έπαιζαν I Heart Festival στο Las Vegas. Ξαφνικά τους ανακοινώθηκε ότι αντί των 21 λεπτών που είχαν στη διάθεσή τους έχουν 1 λεπτό για να εμφανιστεί ο Usher. Πριν καλά καλά το καταλάβει ο Billie Joe Armstrong ήθελε να παίξει ένα καινούριο τραγούδι. Όταν όμως είδε την πινακίδα με το χρόνο ξέσπασε: "Πλάκα μου κάνετε; Έχω ένα λεπτό; Θα μου δώσετε ακόμα ένα λεπτό; Δείτε την πινακίδα εκεί . Ένα λεπτό. Είμαι στο χώρο από το 1988. Και θα μου δώσετε ένα γαμημένο λεπτό; Πρέπει να μου κάνετε πλάκα. Δεν είμαι ο Justin Bieber, μαλάκες." Ένα λεπτό? Α, τώρα δεν έχω κανένα. Να σας δείξω τι σημαίνει ένα λεπτό " και έσπασε τη κιθάρα του. Το παράδειγμα ακολούθησε και ο μπασίστας, Mike Dirnt.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου