Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

The Haunted: Αποχώρησαν ντράμερ και κιθαρίστας



Ένα βήμα πριν την διάλυση; Πολύ πιθανόν για τους thrash metallers, The Haunted καθώς χθες το συγκρότημα εξέδωσε μία ανακοίνωση που επιβεβαίωσε την αποχώρηση του κιθαρίστα και ιδρυτικού μέλους της μπάντας Anders Björler και του ντράμερ Per Möller Jensen. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εναπομείναντος συγκροτήματος : "Με μεγάλη μας λύπη έχουμε να σας ανακοινώσουμε δύο ακόμα αποχωρήσεις από τους The Haunted, του κιθαρίστα Anders Björler  και του ντράμερ Per Möller Jensen. Από αυτό το συμβάν δεν δημιουργείται έχθρα, ούτε κανένα άλλο αίσθημα παρά το ότι θα μας λείψουν πολύ. Τους ευχόμαστε τα καλύτερα σε οτιδήποτε και οπουδήποτε το μέλλον τους οδηγήσει. Για όλους εσάς που γνωρίζεται κάτι για τη μπάντα και ξέρετε πως να ζυγίζετε τα πράγματα θα καταλάβετε πως έχουν μείνει μόνο δύο άτομα στο συγκρότημα, ο Jonas και εγώ. Είμαστε ακόμη αφοσιωμένοι στους Haunted. Ωστόσο υπό το φως αυτών των γεγονότων ειλικρινά δεν ξέρω τι θα συμβεί. Ελπίζουμε για την κατανόηση σας για την τρέχουσα κατάσταση μας, και για την υπομονή σας.
Ευχαριστούμε, 
Jonas και Jensen."

Σε δικές του ανακοινώσεις τις οποίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα των The Haunted μίλησαν και οι αποχωρήσαντες: 


 Anders Björler: "Νιώθω ότι έχω έρθει στο τέλος της γραμμής όσον αφορά τους The Haunted. Αυτό δεν είναι μια ξαφνική ή βιαστική απόφαση. Έχω ήδη αυτό το ενδεχόμενο για τα τελευταία δύο χρόνια.Η αποχώρηση του Peter(Dolving) νωρίτερα φέτος μου έκανε πιο σίγουρο από ποτέ ότι έφτασα τον προσωπικό μου στόχο που είχα στους Haunted και ήταν σωστή στιγμή για να το τελειώσω.
Έχω απολαύσει κάθε κομμάτι της διαδρομής.
Ήταν ένα συντριπτικό ταξίδι.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας, ιδίως,
το προσωπικό μας όλα αυτά τα χρόνια, και τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο για την εμπειρία και την ευκαιρία.
Σας ευχαριστώ πολύ! Οι μνήμες θα είναι μαζί μου για πάντα.
Ασφαλώς θα συνεχίσω να γράφω μουσική, αλλά αυτό που θα με οδηγήσει; απλά πάρα πολύ νωρίς για να πω.

//Anders"



 Per Möller Jensen: "Ήταν 13 καλά χρόνια. Συνολικά, δε μετανιώνω για τίποτα. Η τάση μου για τη μουσική, τη δημιουργία, δηλαδή το να πηγαίνω πιο βαθιά, δεν ήταν τόσο κοντά στην κορυφή όπως τώρα. Όταν πετάς όμως τις μουσικές διαφορές μεταξύ των μελών εκεί άρχισαν να νοιώθω ανεπαρκής. Αυτό δεν είναι μπηχτή για κανέναν, απλά παραδέχομαι βλέπω και ενεργώ πάνω στα πραγματικά γεγονότα. 
Σας ευχαριστώ όλους όσους μας στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια. Έχω αμέτρητες αναμνήσεις από συναυλίες σε όλο τον κόσμο. Θα το χειροκροτώ για την υπόλοιπη ζωή μου, όπως και να χει. Σας ευχαριστώ!

Εύχομαι ό,τι καλύτερο για να Jonas [Björler, μπάσο], [Patrik] Jensen [κιθάρα] Anders [Björler, κιθάρα] και τον Peter



Per"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου