Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Otep: Μιλάει για το concept του νέου άλμπουμ



Έπειτα από δύο χρόνια ("Atavist") και ένα live άλμπουμ ("Sounds Like Armageddon") οι Otep επιστρέφουν με μία καινούρια δουλειά το "Hydra" την οποία η τραγουδίστρια του σχήματος Otep Shamaya εξήγησε και μέσα από τη σελίδα της μπάντα στο facebook αλλά και από κάποιες δηλώσεις της:

"Κοιτάζοντας πίσω... η δημιουργία αυτού του άλμπουμ ήταν όμορφη τρέλα. Άφησα την προσωπικότητα του πλάσματος που έχω δημιουργήσει να πάρει μορφή. Μπορώ να δω με τα μάτια της, διπλή όραση, την δική μου δύναμη, τον τρόμο και το φθόνο και το μίσος με το δικό της. Μπορώ να γευτώ την παγωμένη ψυχή της που σχηματίζει μια ασπίδα γύρω μου. Αυτή είναι εγώ ή θα μπορούσε να είναι, αν μου επιτρέπεται, αν δεν είχα τέχνη να απελευθερώσει αυτό το δαίμονα του πυρός και σιδήρου από μένα. Hydra, Hydra, Hydra.
  Είναι ένα concept άλμπουμ για ένα κορίτσι που έχουν καταστραφεί από τον κόσμο, παρασυρμένο από το κακό, απομακρυσμένο από το χρυσό ελιξήριο της δημιουργικότητας και απομονωμένο στις ακανόνιστες πέτρες ενός σκληρού και βάρβαρου νησιού όπου οι αρουραίοι το δηλητηριάζουν. Αυτή είναι η ιστορία της προσωπικής της αλχημείας, η εκδίκηση και η δικαιοσύνη". 
  
Σε ερώτηση που της έγινε σχετικά με το πώς το "Hydra" μπορεί να συγκριθεί με τις προηγούμενες κυκλοφορίες της απάντησε: "Είναι διαφορετικό. Αυτό είναι ένα concept άλμπουμ που βασίζεται σε μια σειρά από σύντομες ιστορίες που έχω δουλέψει τα τελευταία δύο χρόνια. Βλέπω πολλά από τον εαυτό μου σε αυτό το χαρακτήρα που ονομάζεται Hydra. Μια γυναίκα που έχει προδώσει ολόκληρη τη ζωή της, η οποία δεν έχει άλλο τρόπο να εκφραστεί παρά μόνο μέσα από την τέχνη της που στην περίπτωσή της, δυστυχώς για κάποιους τυχαίνει να είναι serial killer. Είναι η πιο σκοτεινή μεριά του εαυτού μου που εκτίθεται από κάθε άλλο άλμπουμ. Μου θυμίζει λίγο το "House Of Secrets" στον τόνο και στον τρόπο που τα τραγούδια αλληλοεξαρτώνται. Είναι θέατρο του νου, είναι ένα ταξίδι, μια ιστορία."
Το "Hydra" θα κυκλοφορήσει στις 22 Ιανουαρίου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου